Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 01.09.2016. 09:27
(HR) Nabavka usluga tehničke pomoći Državnom zavodu za statistiku u području službene statistike – Sustav zaštite povjerljivih statističkih podataka i Upravljanje odnosa s korisnicima
Hrvatska-Zagreb: Usluge tehničke pomoći
2016/S 168-302918
Poziv na nadmetanje
Usluge
Odjeljak I.: Javni naručitelj
Središnja agencija za financiranje i ugovaranje programa i projekata Europske unije, Zagreb
11548277852
Ulica grada Vukovara 284, objekt C
Služba(e) za kontakt: Središnja agencija za financiranje i ugovaranje programa i projekata Europske unije, Ured za provedbu programa IPA I i Prijelaznog instrumenta
Na pažnju (osoba za kontakt): Katarina Leovac
10000 Zagreb
Hrvatska
Telefon: +385 16042400
E-pošta: procurement@safu.hr
Telefaks: +385 16042598/+385 16042599
Internetska adresa(e):
Glavna adresa javnog naručitelja: www.safu.hr
Elektronički pristup podacima: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2016%2fS+002-0019112
Elektronička dostava ponuda i zahtjeva za sudjelovanje: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
Daljnje podatke daje: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Dokumentacija za nadmetanje i dodatna dokumentacija (uključujući i dokumentaciju za natjecateljski dijalog i dinamički sustav nabave) dostupna je kod: Elektronički oglasnik javne nabave Republike Hrvatske
Savski gaj, XIII. put 6
10000 Zagreb
Hrvatska
Telefon: +385 16652899
E-pošta: eojn@nn.hr
Telefaks: +385 16652880
Internetska adresa: https://eojn.nn.hr
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje šalju se: Službeni naziv: Središnja agencija za financiranje i ugovaranje programa i projekata EU – Ponuda se elektroničkim putem dostavlja na Elektronički oglasnik javne nabave Republike Hrvatske, dok se Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja u papirnatom obliku na ovdje navedenu adresu.
Ulica grada Vukovara 284, objekt C
10000 Zagreb
Hrvatska
Telefon: +385 16042400
E-pošta: procurement@safu.hr
Telefaks: +385 16042598/+385 16042599
Internetska adresa: www.safu.hr
Javni naručitelj nabavlja u ime drugih javnih naručitelja: da
Državni zavod za statistiku
49337502853
Hrvatska
Odjeljak II.: Predmet nabave
Kategorija usluge br. 27: Ostale usluge
Glavno mjesto ili lokacija radova, isporuke robe ili pružanja usluga: Mjesto pružanja usluga je Zagreb.
NUTS kod HR011
71356200
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 1 182 506,29 HRK
Odjeljak III.: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
b) Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora;
c) Jamstvo za preplatu;
d) Jamstvo za uklanjanje nedostataka u jamstvenom roku.
Vrsta, sredstvo i uvjeti jamstva opisani su točkom 8.3. Dokumentacije za nadmetanje.
Opis posebnih uvjeta: Prijedlog ugovora s posebnim uvjetima i dodacima nalazi se u Prilogu 3. Dokumentacije za nadmetanje.
a) prijevara (članak 236.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 247.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 252.), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 253.), zlouporaba u postupku javne nabave (članak 254.), utaja poreza ili carine (članak 256.), subvencijska prijevara (članak 258.), pranje novca (članak 265.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 291.), nezakonito pogodovanje (članak 292.), primanje mita (članak 293.), davanje mita (članak 294.), trgovanje utjecajem (članak 295.), davanje mita za trgovanje utjecajem (članak 296.), zločinačko udruženje (članak 328.) i počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja (članak 329.) iz Kaznenog zakona;
b) prijevara (članak 224.), pranje novca (članak 279.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 293.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.a), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.b), udruživanje za počinjenje kaznenih djela (članak 333.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 337.), zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti (članak 338.), protuzakonito posredovanje (članak 343.), primanje mita (članak 347.) i davanje mita (članak 348.) iz Kaznenog zakona (Narodne novine br. 110/97, 27/98, 50/00, 129/00, 51/01, 111/03, 190/03, 105/04, 84/05, 71/06, 110/07, 152/08, 57/11, 77/11 i 143/12).
Gospodarski subjekt za potrebe utvrđivanja gore navedenih okolnosti dužan je u ponudi dostaviti izjavu (prijedlog Izjave o nekažnjavanju nalazi se u Prilogu 5. Dokumentacije za nadmetanje). Izjavu daje osoba po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta. Izjava ne smije biti starija od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave;
2. Ako gospodarski subjekt nije ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, osim ako mu prema posebnom zakonu plaćanje tih obveza nije dopušteno ili je odobrena odgoda plaćanja (primjerice u postupku predstečajne nagodbe).
Gospodarski subjekt za potrebe utvrđivanja gore navedenih okolnosti dužan je u ponudi dostaviti:
1. potvrdu Porezne uprave o stanju duga koja ne smije biti starija od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave; ili
2. važeći jednakovrijedni dokument nadležnog tijela države sjedišta gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje potvrda iz točke 1. ovog odjeljka, ili
3. izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika, koje ne smiju biti starije od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta ne izdaje potvrda iz točke 1. ovoga odjeljka ili jednakovrijedni dokument iz točke 2. ovoga odjeljka.
3. Ako gospodarski subjekt dostavi lažne podatke pri dostavi dokumenata na temelju kojih se utvrđuje postoje li razlozi za isključenje te dokumenata kojima se dokazuje sposobnost gospodarskih subjekata.
U slučaju postojanja sumnje u istinitost podataka u priloženim dokumentima ili izjavama gospodarskih subjekata, naručitelj će postupiti u skladu sa čl. 67. st. 4. i st. 5. i čl. 75. st. 2.;
4. Ako je nad njime otvoren stečaj, ako je u postupku likvidacije, ako njime upravlja osoba postavljena od strane nadležnog suda, ako je u nagodbi s vjerovnicima, ako je obustavio poslovne djelatnosti ili se nalazi u sličnom postupku prema nacionalnim propisima države sjedišta gospodarskog subjekta.
Gospodarski subjekt za potrebe utvrđivanja gore navedenih okolnosti dužan je u ponudi dostaviti:
1. izvod iz sudskog, obrtnog ili drugog odgovarajućeg registra države sjedišta gospodarskog subjekta koji ne smije biti stariji od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave; ili
2. važeći jednakovrijedni dokument koji je izdalo nadležno sudsko ili upravno tijelo u državi sjedišta gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje izvod iz točke 1. ovoga odjeljka ili izvod ne sadrži sve podatke potrebne za utvrđivanje tih okolnosti; ili
3. izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika, koje ne smiju biti starije od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta ne izdaje izvod iz točke 1. ovog odjeljka ili dokument iz točke 2. ovoga odjeljka ili oni ne sadrže sve podatke potrebne za utvrđivanje tih okolnosti.
Prijedlog Izjave o nepostojanju razloga isključenja iz članka 68. stavka 1. točke 1. Zakona nalazi se u Prilogu 9. Dokumentacije za nadmetanje.
U slučaju zajednice ponuditelja, postojanje razloga isključenja definiranih točkom 5. Dokumentacije za nadmetanje utvrđuje se za sve članove zajednice pojedinačno. Stoga ponudi zajednice ponuditelja moraju biti priloženi traženi dokumenti na temelju kojih se utvrđuje postoje li razlozi za isključenje za sve članove zajednice ponuditelja.
Gospodarski subjekt mora dokazati svoju pravnu i poslovnu sposobnost prema sljedećim dokazima koji se prilažu uz ponudu:
Upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar države sjedišta gospodarskog subjekta.
Upis u registar dokazuje se odgovarajućim izvodom, a ako se oni ne izdaju u državi sjedišta gospodarskog subjekta, gospodarski subjekt može dostaviti izjavu s ovjerom potpisa kod nadležnog tijela. Izvod ili izjava kojom se dokazuje upis u registar ne smije biti starija od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave.
Gospodarski subjekt mora dokazati da je u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom 3 godine koje prethode toj godini, uredno izvršio najmanje 2 ugovora koji su isti ili slični predmetu nabave (usluge u području službene statistike). Barem 1 od navedenih ugovora morao je biti izvršen u iznosu od 100 000 EUR bez PDV-a.
Gospodarski subjekt mora podnijeti popis ugovora o pružanju usluga izvršenih u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom 3 godine koje prethode toj godini.
Popis kao dokaz o uredno pružanim uslugama gospodarski subjekt treba popuniti u skladu s Prilogom broj 6. Dokumentacije za nadmetanje (Popis ugovora o pružanju usluga) u kojem gospodarski subjekt treba navesti one ugovore o pružanju usluga koji su uredno izvršeni ili u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave ili u bilo kojoj od 3 godine koje prethode toj godini te na temelju kojih smatra da ispunjava gore definiranu minimalnu razinu tehničke sposobnosti.
Popis kao dokaz o uredno pružanim uslugama mora sadržavati iznos i datum izvršenja ugovora te naziv druge ugovorne strane, naručitelja u smislu Zakona ili privatnog subjekta. Ako je druga ugovorna strana naručitelj u smislu Zakona, popis sadrži ili mu se kao dokaz prilaže potvrda izdana ili potpisana od naručitelja. Ako je druga ugovorna strana privatni subjekt, popis sadrži ili mu se kao dokaz prilaže njegova potvrda, a u nedostatku iste, vrijedi izjava gospodarskog subjekta uz dokaz da je potvrda zatražena.
Iz potvrde o uredno pruženoj usluzi moraju biti vidljivi: naziv ugovornih strana, predmet ugovora, iznos i datum izvršenja ugovora te navod o urednom izvršenju.
Ako je potrebno, javni naručitelj može izravno od druge ugovorne strane zatražiti provjeru istinitosti potvrde.
U slučaju da gospodarski subjekt raspolaže dokumentima kojima dokazuje minimalnu razinu tehničke sposobnosti izraženim u valuti različitoj od valute EUR, gospodarski subjekt mora podnijeti popis u kojem će značajni ugovori biti izraženi u valuti EUR bez PDV-a. Ukoliko je valuta koja je predmet konverzije HRK, prilikom računanja protuvrijednosti gospodarski subjekt mora koristiti tečaj iz točke 1.6. Dokumentacije za nadmetanje. Ukoliko valuta koja je predmet konverzije u EUR kotira na deviznom tržištu u Republici Hrvatskoj, prilikom računanja protuvrijednosti mora koristiti srednji tečaj Hrvatske narodne banke koji je u primjeni na dan iz točke 1.6. Dokumentacije za nadmetanje. Ukoliko valuta koja je predmet konverzije u EUR ne kotira na deviznom tržištu u Republici Hrvatskoj, prilikom računanja protuvrijednosti mora koristiti tečaj prema listi Izračunatih tečajnih valuta koje ne kotiraju na deviznom tržištu u Republici Hrvatskoj Hrvatske narodne banke koja je u primjeni za mjesec kolovoz 2016. godine.
Potvrde druge ugovorne strane, a koje se prilažu popisu značajnih ugovora, mogu biti izražene i u valuti različitoj od valute EUR. Naručitelj će u tom slučaju, prilikom računanja protuvrijednosti, za valutu koja je predmet konverzije u EUR koristiti tečaj iz točke 1.6. Dokumentacije za nadmetanje u slučaju da se radi o HRK, dok će u slučaju druge valute koja kotira na deviznom tržištu u Republici Hrvatskoj koristiti srednji tečaj Hrvatske narodne banke koji je u primjeni na dan iz točke 1.6. Dokumentacije za nadmetanje. U slučaju da valuta koja je predmet konverzije u EUR ne kotira na deviznom tržištu u Republici Hrvatskoj, naručitelj će prilikom računanja protuvrijednosti koristiti tečaj prema listi Izračunatih tečajnih valuta koje ne kotiraju na deviznom tržištu u Republici Hrvatskoj Hrvatske narodne banke koja je u primjeni za mjesec kolovoz 2016. godine.
Ponuditelj mora dokazati da će imati na raspolaganju tim stručnjaka koji posjeduju niže tražene obrazovne kvalifikacije te profesionalno iskustvo.
U ponudi je ponuditelj dužan priložiti:
— popis tehničkih stručnjaka koji će biti uključeni u ugovor, neovisno o tome pripadaju li oni gospodarskom subjektu, i
— obrazovne kvalifikacije stručnjaka i poziciju za koju su predloženi,
— izjave stručnjaka o raspoloživosti za vrijeme trajanja projekta (vlastoručno potpisana od strane stručnjaka).
Popis imena i navod za koju se poziciju predlaže pojedini stručnjak ponuditelj dostavlja u pisanom obliku u slobodnoj formi (izjava ili sl.). Popis mora biti ovjeren vlastoručnim potpisom odgovorne osobe gospodarskog subjekta.
U svrhu dokazivanja minimalnog propisanog profesionalnog iskustva ponuditelj za svakog stručnjaka mora dostaviti:
— detaljno ispunjen životopis stručnjaka s jasnim navodima i opisima profesionalnog iskustva (životopis mora biti vlastoručno potpisan od strane stručnjaka), ili
— reference ili potvrde s prethodnih poslovnih angažmana izdane od referentnih tvrtki ili poslodavaca (neovisno o prirodi radnog odnosa) iz kojih je razvidno profesionalno iskustvo (primjerice: potvrda o uredno izvršenom poslu, pismo preporuke).
Ponuditelj za svakog stručnjaka mora dostaviti potvrdu o radnom stažu (u RH izdaje Hrvatski zavod za mirovinsko osiguranje ili za strane državljane jednakovrijedna potvrda koju izdaje relevantna institucija).
Ponuditelj dostavom kopije diplome, uvjerenja ili jednakovrijednog dokumenta za svakog stručnjaka dokazuje da stručnjaci zadovoljavaju niže propisanu razinu obrazovanja.
Komponenta I – Uspostavljanje sustava za zaštitu povjerljivih statističkih podataka i pristupa mikro podacima u DZS-u.
Stručnjak u području zaštite statističkih podataka
Ponuditelj mora imenovati 1 stručnjaka koji posjeduje minimalno sljedeće kvalifikacije te profesionalno iskustvo:
Kvalifikacije:
— završen diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili specijalistički diplomski stručni studij iz područja matematike, ekonomije ili statistike ili ekvivalent 10 godina radnog iskustva u području statistike,
— znanje engleskog jezika – razina C1 na ljestvici propisanoj Zajedničkim europskim referentnim okvirom za strane jezike (odnosno ocjena 4 na ljestvici od 1 – 5 gdje je 5 najviša razina znanja, odnosno ocjena 2 na ljestvici od 1 – 5 gdje je najviša ocjena 1). Znanje engleskog jezika dokazuje se navodom u životopisu.
Profesionalno iskustvo:
— 7 godina radnog iskustva u obavljanju stručnih poslova u području statistike,
— 5 godina radnog iskustva u području zaštite statističkih podataka („Statistical Disclosure Control”),
— radno iskustvo u izradi zaštićenih baza podataka za znanstvenu i za javnu uporabu („scientific use file” i „public use file”),
— radno iskustvo u kontroli izlaznih rezultata znanstvenih istraživanja.
Komponenta II – Uspostavljanje procedure za implementaciju sustava za upravljanje odnosima s korisnicima
Stručnjak u području upravljanja s korisnicima
Ponuditelj mora imenovati 1 stručnjaka koji posjeduje minimalno sljedeće kvalifikacije te profesionalno iskustvo:
Kvalifikacije:
— završen diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili specijalistički diplomski stručni studij,
— znanje engleskog jezika – razina C1 na ljestvici propisanoj Zajedničkim europskim referentnim okvirom za strane jezike (odnosno ocjena 4 na ljestvici od 1 – 5 gdje je 5 najviša razina znanja, odnosno ocjena 2 na ljestvici od 1 – 5 gdje je najviša ocjena 1). Znanje engleskog jezika dokazuje se navodom u životopisu.
Profesionalno iskustvo:
— 5 godina radnog iskustva u području upravljanja odnosima s korisnicima,
— radno iskustvo sa standardiziranim procedurama ili sustavom za upravljanje odnosima s korisnicima,
— radno iskustvo u pružanju konzultantskih usluga.
IT stručnjak
Ponuditelj mora imenovati 1 stručnjaka koji posjeduje minimalno sljedeće kvalifikacije te profesionalno iskustvo:
Kvalifikacije:
— završen diplomski sveučilišni studij ili integrirani diplomski sveučilišni studij ili specijalistički diplomski stručni studij ili ekvivalent 10 godina radnog iskustva na području dizajniranja, razvoja, implementacije ili održavanja IT sustava,
— znanje engleskog jezika – razina C1 na ljestvici propisanoj Zajedničkim europskim referentnim okvirom za strane jezike (odnosno ocjena 4 na ljestvici od 1 – 5 gdje je 5 najviša razina znanja, odnosno ocjena 2 na ljestvici od 1 – 5 gdje je najviša ocjena 1). Znanje engleskog jezika dokazuje se navodom u životopisu.
Profesionalno iskustvo
— 5 godina radnog iskustva u području razvoja i implementacije informacijskih tehnologija,
— 2 godine radnog iskustva u razvoju IT aplikacija vezanih za automatizaciju procesa upravljanja odnosa s korisnicima.
Obrazloženje vezano uz znanje engleskog jezika:
Zahtijeva se visoka razina znanja engleskog jezika iz razloga što je većinu outputa potrebno dostaviti na engleskom i hrvatskom jeziku. DZS koristi engleski i hrvatski kao radni jezik. Dokumentacija na engleskom jeziku potrebna je zbog daljnje komunikacije i suradnje sa Eurostatom.
Kako bi dokazao svoju tehničku i stručnu sposobnost, gospodarski subjekt se može osloniti na sposobnost drugih subjekata, bez obzira na pravnu prirodu njihova međusobna odnosa. U tom slučaju gospodarski subjekt mora dokazati naručitelju da će imati na raspolaganju resurse nužne za izvršenje ugovora, primjerice, prihvaćanjem obveze drugih subjekata da će te resurse staviti na raspolaganje gospodarskom subjektu. Pod istim uvjetima, zajednica ponuditelja može se osloniti na sposobnost članova zajednice ponuditelja ili drugih subjekata.
U slučaju kada predloženi stručnjak nije zaposlenik ponuditelja, potrebno je za predloženog stručnjaka u ponudi priložiti izjavu o stavljanju resursa na raspolaganje koju potpisuje odgovorna osoba gospodarskog subjekta u kojem je predloženi stručnjak zaposlen.
S obzirom na pravni temelj Ugovora koji će biti sufinanciran iz sredstava Europske unije, u slučaju da ponuditelj predlaže stručnjaka koji je zaposlenik tijela proračunskog korisnika državnoga proračuna odnosno, primatelj je plaće iz državnog proračuna ili je na bilo koji drugi način financiran iz državnog proračuna, uz životopis stručnjaka u ponudi je potrebno priložiti Izjavu o nepostojanju dvostrukog financiranja potpisanu od strane stručnjaka kojom isti potvrđuje da neće biti istovremeno dvostruko financiran za svoju ekspertizu vezanu uz traženo stručno područje na ovom ugovoru i onu u sklopu svojeg redovnog posla.
Također, u slučaju da ponuditelj predlaže stručnjaka koji je zaposlenik tijela proračunskog korisnika državnoga proračuna, u ponudi je potrebno priložiti Izjavu o nepostojanju dvostrukog financiranja koja mora biti potpisana od strane ovlaštene osobe tijela proračunskog korisnika državnoga proračuna u kojem je stručnjak zaposlen koja potvrđuje na koji način je predloženom stručnjaku reguliran status tijekom provedbe projekta (npr. neplaćeni dopust, itd.) te kako isti neće biti istovremeno dvostruko financiran za svoju ekspertizu vezanu uz traženo stručno područje na ovom ugovoru i onu u sklopu svojeg redovnog posla.
Ponuditelji koji su institucije financirane ili dijelom financirane iz državnog proračuna dužni su dostaviti Izjavu o nepostojanju dvostrukog financiranja za razdoblje provedbe predmetnog Ugovora.
Odjeljak IV.: Postupak
Mjesto:
Središnja agencija za financiranje i ugovaranje programa i projekata Europske unije, Ulica grada Vukovara, Objekt C.
Odjeljak VI.: Dopunski podaci
Uputa na projekt(e) i/ili program(e): Nabava se provodi temeljem Provedbene odluke Komisije C(2013) 8057 od 22.11.2013. godine o donošenju programa za Hrvatsku u okviru Prijelaznog instrumenta za 2013. godinu.
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
95857869241
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
Žalba se izjavljuje u roku 5 dana od dana:
— objave poziva na nadmetanje na Elektroničkom oglasniku javne nabave u odnosu na sadržaj poziva na nadmetanje i dokumentacije za nadmetanje te dodatne dokumentacije ako postoji,
— objave izmjene dokumentacije za nadmetanje u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije,
— otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje Naručitelja da odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev za objašnjenjem ili izmjenom vezanom za dokumentaciju za nadmetanje te na postupak otvaranja ponuda,
— primitka odluke o odabiru ili odluke o poništenju u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda odnosno razloge poništenja.
Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi otvorenog postupka javne nabave sukladno gore navedenim opcijama, nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu. Žalba mora sadržavati najmanje podatke navedene u članku 159. Zakona o javnoj nabavi. Istodobno s dostavljanjem žalbe Državnoj komisiji, žalitelj je obvezan primjerak žalbe dostaviti i naručitelju na dokaziv način. U slučaju izjavljivanja žalbe na dokumentaciju za nadmetanje ili izmjenu dokumentacije za nadmetanje, naručitelj će, sukladno članku 157. Zakona o javnoj nabavi, objaviti informaciju da je izjavljena žalba i da se zaustavlja postupak javne nabave.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
AB PETROL d.o.o. Kakanj - Donji Banjevac broj 17A 72240 Kakanj
-
EnergoBos ILJIN d.o.o. Sarajevo - ul. Vilsonovo Šetalište br. 9 71000 Sarajevo
-
ENERGOINVEST - SUE d.d. Sarajevo - ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža
-
UG BIHAMK Bosanskohercegovački auto-moto klub Sarajevo - Skenderija 23 71000 Sarajevo
-
ACS Studio d.o.o. - Ul. Milana Karanovića broj 53 78000 Banja Luka
-
EUROMONT d.o.o. Banja Luka - Ulica Čarlija Čaplina broj 1 78000 Banja Luka
-
TEHNOSIGURNOST d.o.o. Sarajevo - ul. Sakiba Nišića br. 5 71000 Novo Sarajevo
-
Fo4a Arhitektura d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića br.160 71000 Sarajevo
-
GEOPROMET Nebojša Vukajlović s.p. Banja Luka - Vladike Platona 3, lokal broj 1A 78101 Banja Luka